Forum

 Hiob, mam takie pytanie...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
hiob
Administrator



Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Karolina, USA

PostWysłany: Sob 22:52, 04 Sie 2007    Temat postu:

hiob napisał:
Ksebki napisał:
Czy autko pokazane na fotce: [link widoczny dla zalogowanych] jest popularne w USA?


Popularne tak. Zawsze w tym segmencie rynku bestsellerem był Ford Explorer, ale wygląda na to, że Chevrplet Trailblazer, "klon" samochodu GMC Envoy, go ostatnio zdetronizował. Oto cytat z Wikipedii:

"W 2005 r., sprzedając się w ilości 244.150 egzemplarzy, TrailBlazer zajął pierwsze miejsce pod względem sprzedaży w klasie średnich SUV-ów na rynku amerykańskim, detronizując dostychczasowego lidera Forda Explorera."


GMC Envoy został "Ciężarówką Roku" w prestiżowym konkursie miesięcznika Motor Trend w 2002, kiedy wszedł na rynek, a jego klon, Chevrolet Traiblazer ma jedną dobrą wersję, oznaczoną "SS", która ma osiągi do niedawna będące tylko domeną egzotycznych samochodów z Włoch, Ale generalnie rzecz biorąc w dzisiejszych czasach auto sprzed pięciu-sześciu lat nie ma już czym zachwycać i czas na nowszą wersję tego pojadu.

Cytat:
..."mądre główki" z Ministerstwa Infrastruktury powinny coś wymyślić aby te często dość rzadkie okazy na naszych drogach nie były szpecone pogiętymi i pociętymi blachami.


W Izraelu widziałem właśnie takie rozwiązanie. Chyba połowa aut tam ma tablice "europejskie", normalne, a połowa "amerykańskie". Kolorystycznie są identyczne, ale mają inny kształt, bo w Izraelu bardzo dużo aut pochodzi z prywatnego importu ze Stanów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hiob dnia Nie 15:30, 12 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harry_man




Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 22:53, 04 Sie 2007    Temat postu:

Cytat:
a ja i tak nie mam słuchawek z mikrofonem, bo komputer łapie mój głos w jakiś inny dziwny sposób. Prawdę mówiąc sam nie wiem, czy jest to przez wbudowany mikrofon w laptop, czy kamera ma swój mikrofon.

To się ustawia gdzieś w panelu sterowania. Podpowiedziałbym Ci dokładnie gdzie, ale od długiego czasu nie korzystam z windowsa i po prostu nie pamiętam. Napewno była to ikona poświęcona tylko dźwiękowi i można tam było wybierać sprzęt który ma być obsługiwany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hiob
Administrator



Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Karolina, USA

PostWysłany: Sob 23:34, 04 Sie 2007    Temat postu:

Harry_man napisał:
...
To się ustawia gdzieś w panelu sterowania. ...


Ja wiem, gdzie jest panel sterowania głośnikami i mogę tam włączyć "MUTE" przy "RECORDING", wtedy dźwięk przy odtwarzaniu obrazu znika. Nie rozumiem czegoś innego. Jak mówię "w powietrze", to lepiej mnie słychać, niż jak podłączę mikrofon i mówię bezpośrednio do mikrofonu. Czyli komputer łapie głos z kabiny. Ale jak włączę winampa, ale go nie słucham na głos, tzn np. mam włączone słuchawki i w kabinie jest cicho, to Wy ciągle słyszycie tę muzykę.

Do tego dochodzi jeszcze problem z pętlą dźwiękową. Jak ja w moim laptopie nie wyłączę głośnika w odtwarzaczu z kamery, to za kilkanaście sekund słyszę ponownie ten sam dźwięk. I to niezależnie od tego, czy dźwięk ten idzie głośno u mnie w kabinie, czy nie. Muszę kiedyś siąść z kimś na telefonie i metodą prób i błędów to wszystko skonfigurować, ale to zajmuje czas, bo dochodzi do tego co najmniej kilkunastosekundowe opóźnienie obrazu w kamerze w stosunku do realnego czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
S7TDI




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rydułtowy

PostWysłany: Nie 0:38, 05 Sie 2007    Temat postu:

Szymek: masz rację. W pełni popieram Twoje zdanie. Niestety zdarzają się tacy co sprowadzają sobie z USA Hummer'y H2 i potem montują tam gaz...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek




Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:11, 05 Sie 2007    Temat postu:

S7TDI napisał:
Szymek: masz rację. W pełni popieram Twoje zdanie. Niestety zdarzają się tacy co sprowadzają sobie z USA Hummer'y H2 i potem montują tam gaz...



Gratuluje im inteligencji.Na Hummery ich sta,a na benzyne już nie?Normalnie potomkowie Sknerusa McKwacza Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hiob
Administrator



Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Karolina, USA

PostWysłany: Nie 2:18, 05 Sie 2007    Temat postu:

To i ja dorzucę swoje trzy grosze. Po pierwsze nie rozumiem Waszej awersji do gazu (i nie chcę, żebyście mi ją tłumaczyli). Ani Mercedes S sprzed 20 lat, ani tym bardziej Hummer H2 nie są autami o powalających osiągach i obydwa są paliwożerne. Czemu to niby ktoś kogo stać na takie auta nie miałby oszczędzać na paliwie? Właśnie dlatego go na nie stać, że jest oszczędny. Czym innym byłoby przerabianie BMW M3, czy Mercedesa AMG, ale stara S-ka? Sam bym ją przerobił.

Po drugie proszę o zakończenie tego off topiku, to nie jest temat zajmujący się przeróbką samochodów na gaz. Dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
S7TDI




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rydułtowy

PostWysłany: Pon 2:38, 06 Sie 2007    Temat postu:

Wybacz Hiob, sądzę...

Post usunięty.. Prosiłem o zakończenie tej dyskusji. Administrator.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simi




Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:25, 06 Sie 2007    Temat postu:

Hiobie mam pytanie odnośnie tego co napisałeś o postoju na pustyni w AZ, mianowicie ile taki silnik jak twój spala na godzinę, podczas pracy na wolnych obrotach ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hiob
Administrator



Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Karolina, USA

PostWysłany: Pon 14:37, 06 Sie 2007    Temat postu:

simi napisał:
Hiobie mam pytanie odnośnie tego co napisałeś o postoju na pustyni w AZ, mianowicie ile taki silnik jak twój spala na godzinę, podczas pracy na wolnych obrotach ?


W granicach 0,7-1 galona na godzinę, czyli 3-4 litry. Jest to więc dość droga forma chłodzenia kabiny, doba takiego postoju kosztuje 50-75 dolarów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simi




Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:54, 06 Sie 2007    Temat postu:

Nieźle Wink Dzięki z odpowiedź Hiob

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anaheim




Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:24, 06 Sie 2007    Temat postu:

Dobra to teraz moja kolej Very Happy

Jesli jakies pytanie sie powtarza to prosze mi wybaczyc ale niezabardzo chce mi sie 16 stron przegladac moj czas jest ograniczony a opcja szukaj jest bardzo kiepska w tym przypadku :/

Wiec
1.Jakie wymagania trzeba spelnic aby zostac kierowca trucka w USA ile lat itd. jakie kursy szkolenia trzba przejsc i ile to kosztuje. Interesuje mnie poprostu wszystko jak to wyglada od poczadku do konca.
2. Zaluzmy ze mam wszystko zrobione prawko itd. gdzie sa jakies siedziby firm transportowych albo cos w tym stylu bo amerykanski transport niczym sie nie wyruznia w przeciwienstwie do europejskiego nieda sie znalezc na byle googlach jakiejs konkretnej stronki jakiejs firmy tak jak firm europejskich chyba ze ja jestem niekumaty i nieumiem szukac :/ slyszalem od kolegi ktory mi ta stronke podeslal ze firmy maja po 18 tysiecy truckow albo naczep nie pamietam juz co konkretniej bla bla bla wiec gdzie znalezc prace ??
3. Jakie trasy sie dostaje na poczatek ?? krotkie czy odrazu mozna zaczac kariere kierowcy jezdzac po calych stanach bo o takim czyms maze od dawna Wink

mialem cos jeszcze w glowie wczesniej ale nie zapisywalem pomyslow na pytania Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
simi




Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:45, 06 Sie 2007    Temat postu:

Sprawa 1: Ortografia chłopie ortografia
Cytat:
Zaluzmy ze
Załóżmy że

Cytat:
nieumiem


nie umiem

Jeżeli korzystasz z firefoxa to masz tam słownik, który wskazuje błędy Hiob bardzo ich nie lubi i dlatego wszyscy na forum staramy się pisać poprawnie .

Sprawa 2 : Na przyszłość przeglądaj tematy na forum, często znajdziesz tam odpowiedź.

Tu masz link do tematu który powinien ci udzielić odpowiedzi na twoje pytania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Huka




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 22:16, 06 Sie 2007    Temat postu:

Hiob teraz pytanko z innej beczki Cool Czy w Kanadzie poziom życia jest niższy niż w Stanach ?? Z tego co widziałem to tylko raz tam byłeś w trasie (może sie mylę) więc nie opłaca się tam jeździć ?? Może po prostu nie dostajesz ładunków w tamtych kierunkach ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hiob
Administrator



Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Północna Karolina, USA

PostWysłany: Wto 7:24, 07 Sie 2007    Temat postu:

Anaheim napisał:
... Zaluzmy ze mam wszystko zrobione prawko itd. gdzie sa jakies siedziby firm transportowych albo cos w tym stylu bo amerykanski transport niczym sie nie wyruznia w przeciwienstwie do europejskiego nieda sie znalezc na byle googlach jakiejs konkretnej stronki jakiejs firmy tak jak firm europejskich chyba ze ja jestem niekumaty i nieumiem szukac :/ slyszalem od kolegi ktory mi ta stronke podeslal ze firmy maja po 18 tysiecy truckow albo naczep nie pamietam juz co konkretniej bla bla bla wiec gdzie znalezc prace ??
3. Jakie trasy sie dostaje na poczatek ?? krotkie czy odrazu mozna zaczac kariere kierowcy jezdzac po calych stanach bo o takim czyms maze od dawna Wink....


Anaheim, jak nie będziesz pisał jakiś zdań z sensem i bez błędów, to zupełnie serio Cię wywalę z tego forum. Staraj się pisać krótkie zdania, z kropką na końcu. A potem możesz zacząć nowe zdanie. Od dużej litery. W ten sposób czyta się to dużo lepiej.

Na każdym truck stopie są dziesiątki broszurek pełnych ogłoszeń firm poszukujących kierowców. Było tu niedawno pytanie o największe firmy w Stanach i podałem link do listy tych firm. Oto ten link:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tam masz nazwy firm, wpisz je w google, łatwiej znajdziesz ich strony.

A jeżeli chodzi o "trasy na początek", to zależy od firmy. Niektóre jeżdżą lokalnie, inne od wybrzeża do wybrzeża, więc takie trasy się robi. Jak już ktoś jest zakwalifikowany do firmy, jeździ jak wszyscy. Większość firm wymaga jednak dwu lat doświadczenia, albo wsadzają młodego kierowce do teamu z bardziej doświadczonym kierowcą-trenerem.

Natomiast jeżeli chodzi generalnie o pracę w USA, to zupełnie nie rozumiem tych, którzy nie mając legalnego pobytu w USA w ogóle myślą o tym. W Europie można zarobić co najmniej tyle samo, mając ubezpieczenia lekarskie, składki emerytalne itd. Jak już wspominałem, niedawno w Radiu Trak cala audycja była poświęcona firmie zatrudniającej w Polsce kierowców do pracy w Anglii. Zarobki 8,500 zł miesięcznie netto, miesiąc płatnego urlopu w Polsce po każdych trzech miesiącach pracy w Anglii i praca lokalna, ze spaniem we własnym łóżku każdego dnia. Jak są takie możliwości w Polsce, to po co w ogóle myśleć o wyjeździe do Stanów?

Huka napisał:
Hiob teraz pytanko z innej beczki Cool Czy w Kanadzie poziom życia jest niższy niż w Stanach ?? Z tego co widziałem to tylko raz tam byłeś w trasie (może sie mylę) więc nie opłaca się tam jeździć ?? Może po prostu nie dostajesz ładunków w tamtych kierunkach ??


Poziom życia jest chyba podobny, ale "filozofia życiowa" tych krajów jest inna. Kanada jest dużo bardziej "europejska", z państwową służbą zdrowia, większą pomocą socjalną, większymi ograniczeniami praw obywatelskich itp.

Do Kanady nie jeżdżę, bo nie mam uprawnień. Mało amerykańskich firm tam jeździ, bo w praktyce transport międzynarodowy zdominowały firmy kanadyjskie. Gdy byłem parę razy w Kanadzie pracując w US Xpress, zawsze wracałem pusto do Stanów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anaheim




Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:44, 07 Sie 2007    Temat postu:

Cytat:
Jak są takie możliwości w Polsce, to po co w ogóle myśleć o wyjeździe do Stanów?


nie wszyscy jada za zarobkami Wink w europie niema takich ciezarowek niema takich tras i takich truckstpow Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Wiara i rozum są jak dwa skrzydła, na których duch ludzki unosi się ku kontemplacji prawdy." JP II. Strona Główna -> HYDE PARK. PYTANIA DO HIOBA I INNE TEMATY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Następny
Strona 16 z 24

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin